آموزش کسب درآمد آنلاین

با این روش ها به صورت آنلاین کسب درآمد کنید

آموزش کسب درآمد آنلاین

با این روش ها به صورت آنلاین کسب درآمد کنید

کسب درآمد از ارز های دیجیتال

ارز دیجیتال چیست؟

به زبان ساد, به ارز هایی به غیر از ارز های امروزی و قابل لمس مانند دلار و غیره,ارز های دیجیتال واحد های پولی رمزگذاری شده ای هستند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی میباشند.در حال حاضر معروف ترین و پرکاربرد ترین  ارز دیجیتال بیت کوین نام دارد.

کاربرد و مزیت ارز های دیجیتال نسبت به ارز های سنتی چیست؟

چگونه از ارز دیجیتال کسب درآمد کنیم؟




کسب درآمد از سایت های کلیکی (PTC)

سایت کلیکی چیست؟

سایت هایی که در ازای کلیک روی تبلیغات و مشاهده ی تبلیغات برای مدتی معین(معمولا مدتی کوتاه)  مبلغی رو بهتون پرداخت میکنند.


سایت های کلیکی چطور کار میکنند؟

مثل هر شرکت یا اداره ای سایت های کلیکی از تعدادی کارمند و کارفرما تشکیل شده اند.کارفرما ها کسانی هستند که تبلیغات سایت یا خدمات خودشون رو در این وبسایت ها قرار میدهند برای اهدافی مثل افزایش بازدید از سایتشون,بالا آوردن رتبه گوگل سایت,ارائه ی خدمات و ... .کارمندان هم کسانی مثل من و شما هستند که روی اون تبلیغات کلیک میکنند و به ازای هر کلیک درآمد کسب میکنند.

خب حالا خود سایت کلیکی اینجا چه نقشی داره؟

سایت کلیکی مثل یک واسطه عمل میکنه و درواقع کارمند ها رو به کارفرما ها متصل میکنه و این میان خودش هزینه اندکی رو از کارفرما ها برای گذاشتن تبلیغ سایتشان دریافت میکنه.

حالا شما میتونید در این سایت ها به عنوان تبلیغ کننده(advertiser) یا مشاهده کننده تبلیغ(publisher) ثبت نام کنید.

برای معرفی سایت یا تبلیغ و معرفی خدمات سایتتون در سایت های کلیکی باید به عنوان تبلیغ کننده ثبت نام کنید و اگر قصد کسب درآمد از این سایت ها رو دارید باید به عنوان مشاهده کننده اون تبلیغات در این سایت ها ثبت نام کنید.

آیا این سایت ها قابل اطمینان هستند؟

سایت های کلیکی بسیاری وجود دارند که بعضی از اون ها ممکنه مورد اعتماد نباشند و یا کلاه برداری باشند اما در اینجا ما سایت هایی را به شما معرفی میکنیم که سال هاست دارند در این ضمینه کار میکنند و ثابت شده هستند و هیچ دلیلی برای نگرانی وجود نداره.این سایت ها کاملا تست شده و معتبر هستند و مورد اعتمادمیباشند.

شما میتونید با دنبال کردن راهنمایی های زیر درآمد خیلی خوبی رو از این سایت ها داشته باشید.

پرداخت این سایت ها به چه صورت هست؟

پرداخت اکثر این سایت ها بصورت حساب پی پال یا بیت کوین هست که درآینده پست هایی در رابطه با ارز های دیجیتال مثل بیت کوین و حساب پی پال هم قرار میدیم.


معرفی سایت ها:

ما در اینجا یکی  از معتبر ترین سایت ها در این ضمینه رو بهتون معرفی میکنیم که میتونید ازشون درآمد خیلی خوبی داشته باشید.


1-سایت استارکلیکس (starclicks)

این سایت سال هاست که داره در این زمینه فعالیت میکنه و با کلیک رو لینک زیر میتونید داخلش ثبت نام کنید.این هم در نظر داشته باشید که اطلاعاتی که در این سایت وارد میکنید کاملا محفوظ میمونه و فقط برای برداشت درآمدتون ازتون درخواست میشه.

ثبت نام در سایت  starclicks

پس از کلیک روی لینک بالا طبق آموزش زیر پیش برید:

 برای مشاهده بهتر هر تصویر روی آن راست کلیک کنید و گزینه ی open image in new tab رو بزنید.